رویدادها آرشیو خبر ها
آخرین وضعیت مصدومان تیم یوونتوس

آخرین وضعیت مصدومان تیم یوونتوس

در حالی که یوونتوسی ها در حساس ترین بازه ی زمانی فصل قرار دارند اما مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنان باعث شده تا کادر فنی در اندیشه ی تفکرات جدید باشند.

مارکیزیو
در ابتدا گفته می شد برای 6 ماه خانه نشین خواهد بود، ولی طبق گزارش های جدید تا پایان هفته برای تیم در دسترس خواهد بود و می تواند بدون مشکلی مقابل امپولی بازی کند.

پل پوگبا
بر اساس آخرین گزارش وب سایت رسمی یوونتوس به مدت 50 روز از میادین دور خواهد بود که نمی تواند تیم را در دور رفت و برگشت مرحله ی یک چهارم نهایی همراهی کند.

آندره ا پیرلو

پیرلو 4 هفته را به دلیل مصدومیت از ناحیه ی ساق پا از دست داد، در حالی که گفته می شد برای بازی برگشت مقابل دورتموند می رسد ولی مصدومیت او کمی طولانی شد و غایب بزرگ تیم در آن دیدار بود. به گفته ی روزنامه گازتا دلو اسپرت پیرلو برای برگشت به میادین کاملا آماده است و بدون هیچ گونه مشکلی می تواند در دیدار مقابل امپولی، کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان تیم را همراهی کند.

مارتین کاسرس

در اوایل ماه مارس از ناحیه ی قوزک پا دچار مصدومیت شد، زمان برگشتن او به میادین، توسط وب سایت رسمی باشگاه 10 هفته تشخیص داده شد و به نظر می رسد فصل برای او به پایان رسیده باشد.

کوادو آسامواه

پس از عمل جراحی موفقیت آمیز او در دسامبر 2014 انتظار می رفت 4 ماه خانه نشین شود. در چند هفته ی پیش تمرینات شخصی خود را شروع کرده است و پس از پایان بازی های بین المللی ( انتهای مارس) به تمرینات گروهی بازخواهد گشت.

رومولو

وضعیت او کاملا مشخص نیست . در پایان سال پیش تحت عمل جراحی قرار گرفت. برخی گزارش ها می گویند رومولو در انتهای فصل به هلاس ورونا بازخواهد گشت.

با این حال ایجنت او الکس فرمینیو در مورد به توتومرکاتووب گفته است: " من با کسی در این باره صحبت نکرده ام"

" در این باره با سولیانو ( مدیر ورزشی ورونا) بحث هایی داشته ام، اما فعلا با یوونتوس در این باره صحبت نکرده ام . ما باید منتظر بمانیم و همراه با ماروتا و پاراتیچی درباره آینده او تصمیم بگیریم"

" هفته ی آینده چیزهایی مشخص خواهند شد. من به اروپا خواهم رفت و احتمالا در تورین خواهم بود. من فکر می کنم بازگشت او به میادین کوتاه باشد. کمی زمان بر است ولی این بازگشت چیزی است که او می خواهد"

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: